Παράδοση προϊόντων

Παράδοση προϊόντων

  • Γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, μέσω υπηρεσίας courier ή ίδια μέσα, με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση ή Paypal (προσωρινά έχει ανασταλλεί ο τρόπος πληρωμής μέσω Paypal) και σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα χρεώσεων.
Πίνακας Χρεώσεων Μεταφορικών
ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΧΡΕΩΣΗ
Εντός Αττικής - Λεκανοπέδιο Αττικής *(μεταφορά - και αντικαταβολή) €3,90
Υπόλοιπη Ελλάδα (μόνο μεταφορά - πληρωμή με κατάθεση σε τράπεζα / paypal) €7,00
Νησιά (μόνο μεταφορά - πληρωμή με κατάθεση σε τράπεζα / paypal) €7,00
Δυσπρόσιτοι Προορισμοί (μόνο μεταφορά - πληρωμή με κατάθεση σε τράπεζα / paypal) €7,00

Η αντικαταβολή επιβαρύνεται με χρέωση €2 (πλην Αττικής - Λεκανοπέδιο Αττικής). Οι παραπάνω τιμές ισχύουν για προϊόντα μέχρι 2 κιλ. Για αντικείμενα άνω των 2 κιλών η χρέωση είναι €1,24 για κάθε επιπλέον κιλό.

* Η σταθερή χρέωση 3,90€ για μεταφορικά εντός Αττικής αφορά ΜΟΝΟ το Λεκανοπέδιο Αττικής. Σε περίπτωση μακρυνών προορισμών με ΤΚ Αττικής όπως: Πόρος, Σαλαμίνα, Αίγινα, Κύθηρα, Κερατέα, Κρυονέρι, Αγ. Στέφανος, Μέγαρα, Ελευσίνα, Μάνδρα Αττικής, Ραφήνα, Αρτέμιδα, Βραυρώνα, Κορωπί, Μαρκόπουλο, Ανάβυσσος, Σούνιο, Λαύριο κλπ. η χρέωση μεταφορικών είναι €5,90. Ισχύει ο κανόνας πρόσθετης επιβάρυνσης λόγου βάρους ή όγκου. Όποια παραγγελία με παράδοση σε αυτές τις περιοχές προκύπτει, θα επικοινωνούμε με τον πελάτη για ενημέρωση των μεταφορικών, πριν από την αποστολή της παραγγελίας.

Για παραλαβές από το κατάστημα, δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για μεταφορικά.

  • Χρεώσεις Βάση όγκου

    Σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΙΑΤΑ, η χρέωση κάθε αποστολής εξαρτάται από τον όγκο και το βάρος της. Σε περίπτωση που το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης της αποστολής (ΜΗΚΟΣ Χ ΥΨΟΣ Χ ΠΛΑΤΟΣ σε εκατοστά/5.000) είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό της βάρος, η χρέωση γίνεται σύμφωνα με το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης, συνεπώς το βάρος του προϊόντος προκύπτει σύμφωνα με τις οδηγίες του παραπάνω κανονισμού.

  • Παραδόσεις δεν γίνονται τις αργίες και τις ημέρες που η κεντρική μας αποθήκη είναι κλειστή για λόγους απογραφής. Οι ημέρες και οι ώρες παράδοσης ισχύουν για εργάσιμες ημέρες και ώρες αντίστοιχα, δεν ισχύουν για αργίες και Σαββατοκύριακα.

  • Οι τιμές των μεταφορικών περιλαμβάνουν νόμιμο ΦΠΑ 24%.

  • Οδηγίες αποστολής παραγγελίας για Δημοσίους Φορείς. Αν υπάρχουν κρατήσεις υπέρ τρίτων ή παρακράτησης φόρου 4%, θα πρέπει να αναγράφονται λεπτομερώς στις σημειώσεις της παραγγελίας. Οι παρακρατήσεις υπέρ τρίτων ή Δημοσίου, επιβαρύνουν το κόστος της παραγγελίας. Αν απαιτείται χρήση παρακράτησης φόρου 4%, θα χρειαστεί κατά την παραλαβή της παραγγελίας να προσκομίσετε την βεβαίωση για την παρακράτηση φόρου 4%. Σε κάθε άλλη περίπτωση, χρήση παρακράτησης φόρου σε παραγγελία θα εφαρμόζεται μόλις προσκομίσετε την βεβαίωση παρακράτησης φόρου 4%.

  • Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη.

  • Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, σύμφωνα με την ημερομηνία της απόδειξης ή τιμολογίου αγοράς (τα εμπορεύματα πρέπει να συνοδεύονται από φωτοτυπία της απόδειξης αγοράς ή τιμολογίου αγοράς). Τα εμπορεύματα πρέπει να είναι στην αρχική συσκευασία, σφραγισμένα, σε άριστη κατάσταση.

  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Τρόποι Αγοράς

Ηλεκτρονική παραγγελία μέσω της σελίδας μας www.infosol.gr (μόνο για αποστολές)

Τηλεφωνικά καλώντας στο 210-5020041 ή/και στο 210-3004321 Δευτ-Παρ 10:00-18:00 & Σάββατο 10:00-14:00.

Από το φυσικό μας κατάστημα στην 28ης Οκτωβρίου 32 Πετρούπολη, Αθήνα.

Όλες οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24% και είναι μόνο για αγορές μέσω internet. Οι τιμές στο κατάστημα ενδέχεται να είναι διαφορετικές.

Για παραλαβή από το κατάστημα θα πρέπει πρώτα να προβείτε σε τηλεφωνική επικοινωνία προκειμένου να επιβεβαιωθεί η διαθεσιμότητα και η τιμή του προϊόντος.

Τραπεζικοί Λογαριασμοί

  • IBAN ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR7501721460005146083618879

Δικαιούχος: Μαυρουλέας Βασίλης Παναγιώτη

  • IBAN ΕΘΝΙΚΗΣ: GR4301101830000018368066199

Δικαιούχος: Μαυρουλέας Βασίλης Παναγιώτη

Προπληρωμή σε Τραπεζικό Λογαριασμό (Κατάθεση, ή μεταφορά από λογαριασμό σας στην συγκεκριμένη τράπεζα, ΟΧΙ Έμβασμα από άλλη τράπεζα).

Σε περίπτωση εμβάσματος από διαφορετική τράπεζα σε δικό μας λογαριασμό, επιβαρύνεστε με 4,00€ λόγω χρέωσης της τράπεζας για εισερχόμενο έμβασμα.

Καλέστε μας στο 210-3004321, 210-5020041, αν δεν είστε σίγουροι για το ποσό της κάταθεσης.

Όροι πωλήσεων

1. Εφαρμογή

Η παρούσα Σύμβαση καλύπτει αποκλειστικά κάθε πώληση προϊόντων μέσω του ιστοτόπου (website) www.infosol.gr. Οποιοιδήποτε άλλοι Όροι και Προϋποθέσεις αποκλείονται ρητώς. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απέχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό.

Αποστολή της παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή της παρούσας Σύμβασης και όλων των όρων αυτής.

2. Παραγγελίες / Συμβόλαιο

Οι παραγγελίες πρέπει να λαμβάνονται εγγράφως μέσω διαδικτύου δια της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στον ιστότοπο www.infosol.gr. H παραγγελία σας θεωρείται ληφθείσα από την Infosol από την στιγμή που θα λάβετε σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Καταχώρηση Παραγγελίας». Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας  εμφανίζονται στην οθόνη του χρήστη και αποστέλλονται με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο χρήστης. Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται και η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων που παραγγείλατε. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος θα λαμβάνετε σχετική ενημέρωση.

Η παραγγελία σας θεωρείται δεσμευτική όταν στην κατάσταση παραγγελίας υπάρχει η ένδειξη «Έχει Αποσταλλεί» ή «Διαθέσιμο προς Παραλαβή».

Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας σας.

Υποχρεούστε να ελέγξετε την Επιβεβαίωση Καταχώρησης και ενημερώσετε αμέσως την Infosol (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «Καταχώρηση Παραγγελίας») εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στην Επιβεβαίωση Καταχώρησης θα εφαρμοσθούν σε αυτήν την Σύμβαση.

Πριν την αποστολή Φόρμας Παραγγελίας λάβατε γνώση των εξής στοιχείων:

-       Στις αναγραφόμενες τιμές των διαφόρων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ιστοτόπου συμπεριλαμβάνεται και ο νόμιμος Φ.Π.Α.

-       Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση.

-       H Infosol δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές στις τιμές προϊόντων που αγοράσθηκαν από τo φυσικό κατάστημα της Infosol και ο πελάτης διαπίστωσε εκ των υστέρων την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό της κατάστημα ή το αντίστροφο.

-       Οι διάφορες προσφορές προϊόντων ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Σε περίπτωση μικρής / περιορισμένης διαθεσιμότητας αποθέματος προϊόντος που έχει βγει σε προσφορά,  η Infosol διατηρεί εύλογο δικαίωμα οι σχετικές παραγγελίες να εκτελούνται με κριτήριο την ικανοποίηση όσο το δυνατόν περισσοτέρων πελατών της, ήτοι παραγγελιών καταχωρηθέντων από διαφορετικούς / ξεχωριστούς χρήστες.

Η  Infosol προσπαθεί να σας παρέχει καθημερινά υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Η Infosol στα πλαίσια καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στον ιστοτόπο www.infosol.gr και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος.

Στα πλαίσια της καλής πίστεως και για την δική σας προστασία σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνείτε με την Infosol στο 210-5020041 ή/και στο 210-3004321 από σταθερό ή και κινητό ή με αποστολή e-mail στο pan4202@yahoo.gr.

3. Ακύρωση παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε φάση ολοκλήρωσης καλώντας στο 210-5020041 ή/και στο 210-3004321 από σταθερό ή/και σταθερό ή με email στο pan4202@yahoo.gr. Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας σας θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχετε.

4. Παράδοση / Κυριότητα / Κίνδυνος

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στην Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) ή ιδία μέσα. Σε περιοχές στις οποίες δεν είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας σας μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών, η αποστολή θα γίνεται μέσω των Ελληνικών Ταχυδρομείων στον προβλεπόμενο από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία χρόνο αποστολής. Σε ογκώδη ή αντικείμενα μεγάλου βάρους, μπορούμε να αποστείλουμε την παραγγελία σας με μεταφορική εταιρία που θα υποδείξει ο πελάτης, κατόπιν συννενόησης. Αποστολές θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Η Infosol, υπό την επιφύλαξη του όρου 7, θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας αποστείλει τα προϊόντα εντός 1-3 εργασίμων (Δευτέρα έως Παρασκευή) ημερών. Για τα προϊόντα που η διαθεσιμότητά τους είναι «ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ», «ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ» ή «ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ» και με την προϋπόθεση ότι αυτά μπορούν να παραγγελθούν από τους προμηθευτές της Infosol, ο χρόνος παράδοσης ορίζεται κατά προσέγγιση στις 5-20 εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) ανάλογα με την κατηγορία του προϊόντος. Ο τόπος παράδοσης αναφέρεται στην «Καταχώρηση Παραγγελίας».

Η κυριότητα στο Προϊόν μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση, ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση.

5.  Εγγύηση Προϊόντων

5.1   Ευθύνη Πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Σε περίπτωση ευθύνης της Infosol για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος ("νόμιμη εγγύηση"), ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο αγοραστής επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η Infosol οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.

Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών για τα κινητά.

Σε κάθε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 2105020041 ή/και στο 210-3004321 ή στο email pan4202@yahoo.gr.

5.2  Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή

Τα καινούρια προϊόντα με μακρά διάρκεια ζωής (“διαρκή καταναλωτικά αγαθά”) συνοδεύονται υποχρεωτικά από την έγγραφη εγγύηση (“εμπορική εγγύηση”) του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που εμφανίζεται ως κατασκευαστής ("Προμηθευτής). Οι βασικοί όροι της εμπορικής εγγύησης είναι οι ακόλουθοι:

Α) Ο Προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκεια της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι ο συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.

Β) Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο Προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσει υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεών του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της.

Γ) Πέραν της εγγύησης, ο Προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

Η Infosol, εφ’ όσον είναι Προμηθευτής σύμφωνα με τα ανωτέρω, εσωκλείει στα προϊόντα της με μακρά διάρκεια ζωής, τους όρους που αφορούν την ασφαλή χρήση και συντήρηση τους, και με τους οποίους οφείλει να συμμορφώνεται ο αγοραστής.

Η Infosol δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

6. Δικαίωμα Υπαναχώρησης λόγω μεταμέλειας

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής των προϊόντων. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Σε περίπτωση Υπαναχώρησης-Αλλαγής Γνώμης έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε οι ίδιοι το προϊόν σε οποιοδήποτε κατάστημα της Infosol. Στην περίπτωση που επιλέξετε παραλαβή από διεύθυνση της επιλογής σας καλείστε να συμπληρώσετε τη Φόρμα Επιστροφής που υπάρχει στην ιστοσελίδα μας.(www.infosol.gr Πολιτική Επιστροφών/Φόρμα Επιστροφής). Παραλαμβάνουμε το προϊόν από το χώρο σας (εντός Αττικής) με χρέωση 5€ αν πρόκειται για Υπαναχώρηση-Αλλαγή Γνώμης.

Αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο με τον οποίο θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Η επιστροφή μπορεί να γίνεται με πίστωση τραπεζικού λογαριασμού σας που θα γνωστοποιήσετε στην Infosol.

Κατά τα λοιπά,  ισχύουν τα εκ του νόμου δικαιώματα σας, όπως αυτά περιγράφονται στην παράγραφο 5 ανωτέρω.

7. Ανωτέρα Βία

Η Infosol δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Infosol ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η Infosol δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των 2 μηνών, η παρούσα Σύμβαση μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση.

8. Τροποποίηση των όρων του παρόντος

H Infosol διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή.

9. Διάφορα

Εάν οποιοδήποτε τμήμα της παρούσας Συμβάσεως αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη Σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει. Η Infosol δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, κανένα μέρος δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις του. Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας, η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).

10. Ισχύον Δίκαιο – Δικαιοδοσία

Η παρούσα Σύμβαση διέπεται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών, και υπάγεται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Αθήνας.